Sjuka tankar VS Galenskaper

Sjuka tankar VS Galenskaper !


Känslan man har här på blogg.se just nu är ensamhet... då jag bloggade/bloggar på Hanky så är det ju samtidigt ett interaktivt community... där förde jag en dialog med mina läsare... så ni som läser nu, kommentera så blir jag glad. Berätta gärna vilka ni är.


Att ställa om sig och blogga på en bloggportal som denna kommer att kännas konstigt kan jag lova... men man vänjer sig väl hoppas jag. Jag kommer fortsätta med mina inlägg i samma stil som på Hanky för det är ju så jag fått min trogna läsekrets.





Så bered Er kära läsare på sjuka tankar och funderingar, humor som antagligen är sjukare än tankarna och funderingarna, reflektioner över livet och dess glädje och sorg.... Och en hel del andra galenskaper.


Jag hoppas också att mina vänner från Hanky då och då kikar in och säger hej.


Så jag får väl säga : NU KÖR VI!


CZ


Ordspråk / Citat : Jag är inte riktigt så dum att jag vågar visa hur smart jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0