Rasta kvasten VS Stampad potatis !

Rasta kvasten VS Stampad potatis!

Herredjävlars... känner mig som en stampad potatis!!

Slocknade som ett ljus i soffan igår kväll efter den jobbiga arbetsdagen... Hade bestämt med min älskling att vare sig han eller jag skulle sitta vid datorn igår kväll, ja då somnade jag istället... visserligen bredvid honom :)

Men ingen rast ingen ro... för turbokvasthelvetet ska ju rastas idag igen... Börjar fan tro att dem djävlas med mig lite då jag får jobba som en liten gnu för tillfället... Ena stunden Amsterdam andra inrikes fladdrande sen venedig... sen ändras allt... men jobba ska man tills man stupar!!





Ha en skön dag när jag själv kastar på mig hatt och kappa och hastar iväg.

CZ

Ordspråk / Citat : arbete gör sömnen söt

Kommentarer
Postat av: Sussie från Hanky

Hm.Jag vill följa med!!..Undrar om jag får rabatt om jag säger att du är min vän

skrattar inställsamt / Ta hand om dig!

2008-09-12 @ 14:20:19
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0