Ordbajseri VS Besöksstatistik !

Ordbajseri VS Besöksstatistik !


Har surfat runt lite på olika bloggar igen... snacka om ordbajseri på hög nivå!

Visst även jag ordbajsar en hel del.... Men detta liknar ju ingenting längre... totalt meningslöst att fortsätta läsa vissa bloggar känner jag... många som jag förr gillade att läsa är nu helt ointressanta.


Varför har det då blivit så??


Jo det är ju såklart jakten på mer läsare, så man kan briljera med sin besöksstatistik...  Men hur orkar man skriva 15-20 eller ännu flera inlägg om dagen med bara skit, utan något vettigt att skriva??

Berätta om hur många lattes man drukit hur mycket man powerwalkat osv osv... och hur alla kan fortsätta vara så djävla glada också,  övergår mitt förstånd, (Ler) och (skrattar) mest hela tiden...


Nu ska jag ge Er som skriver denna mängden inlägg lite tips!!!


Fortsätter ni att skriva 15-20  skittråkiga inlägg om dagen om ingenting så kommer ni till slut att tappa läsare istället för att öka er webtraffik, för att folk kommer inte orkar läsa att ni druckit ännu en latte till eller gått en extra lång promenad på grund av att du tog en bulle till latten!!




Nej det är som man alltid sagt, hellre kvalitet än kvantitet!!.


Vi bor ju fan i Sverige, mellanmjölkens land.... Där man som oftast säger "lagom är bäst".


Tjingeling på Er!


CZ


Kommentarer
Postat av: Radison

håller med dig, satt själv i går o skrev lite om detta med ant besökare, och så är du inne på samma linje. hoppar att det kan bli bättre, för inte är man intresserad avatt se någon i tid o otid, i olika stiuationer i hemmet, på stan mm utan att ha någon poäng med texten..



RA

2008-09-24 @ 07:10:40
URL: http://hanky.se/radison
Postat av: Anita Malmgren

Hmm.. känner mig lite träffad haha

Inte just av antalet inlägg men jag skriver mest om saker som händer i hemmet och när vi e i skogen o fisket osv..

Kan kännas trist när jag tänker på det själv ibland men mitt liv e nog inte glammigt för fem öre haha

Fast iofs.. även jag har väl ljusa stunder.

då och då händer det ju faktiskt nån enstaka och oförutsedd sak :P

haha fan va jag e tråkig



kram kram på er darlings

2008-09-24 @ 11:34:34
URL: http://www.hanky.se/anitamalmgren
Postat av: CZ

Men Anita, du är inte tråkig... skärp dig.

men att skriva en eller två rader med, tex, nu är jag sen, hej då.

eller här e jag o en kopp latte. hej då



ja, nått sånt menar jag... DU har ju faktiskt ett liv till skillnad från många andra på Hanky.



Ra, har du mailat tanten än då? ang vinsten... och grattis får jag väl säga då ;)



puss på er



CZ

2008-09-24 @ 13:16:10
Postat av: Sussie från Hanky

Jag är glad att mitt ospännande liv är mera spännande än en kladdig latte. Jag skriver lite i dagboksform och är inte i jättebehov av en massa läsare.

Skriver ju mest för min egen del -> dagbok =)

Klart det är kul ifall nån kikar in och tycker till. Det fugurerar två killar på hanky som mailar och uppmanar en till att läsa deras blogg, men som inte bryr sig om andras bloggar.../ Kram

2008-09-24 @ 14:39:30
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: Radison

hej nej du är inte träffad, det var inte åt dig mer det som CZ är inne på. och eftersom du är en erfaren bloggare så vet jag att du vet vad som menas.



RA

2008-09-24 @ 17:10:05
URL: http://hanky.se/radison
Postat av: Radison

CZ, jag tror kärring lurar mig. showar ni på odenteatern i höst vinter? förmodar att hennes ego vill att jag tittar på henne.... eller.

2008-09-24 @ 19:18:13
URL: http://hanky.se/radison
Postat av: CZ

haha ra... Hon lurar dig inte helt.

Du har nog vunnit biljett till valfri föreställning på Odenteatern, för det har hon all rätt att dela ut då hon som sagt äger panget... men vi spelar inte nu i vinter, barbarellas alltså... det blir till våren... men morsan kan man se, fast i annan skepnad ;)



kram

CZ

2008-09-24 @ 23:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0