Morsan is alive!!!

Denna tycker jag blev lite rolig... Enjoy!




CZ

Kommentarer
Postat av: Radison

nu börjar du få till det. men har kärringen ingen egen dator så du slipper sitta o slita med hennes blogg.



RA

2008-09-20 @ 13:36:49
URL: http://hanky.se/radison
Postat av: Sussie från Hanky

Hi hi hi, den kan vi väl behålla? Snälla?

Pyzzz

2008-09-20 @ 13:39:28
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: CZ

ja denna blev lite kul.

Men RA, Bland tistlar och grötbögar är ju mitt lilla barn, det är jag som ser till att den lever och andas och mår bra... jag vill ju att den ska bli så bra som möjligt.... Morsan skulle aldrig göra detta själv... hon har ju en hel stab av anställda som hon skulle sätta på jobb... och då gör jag det hela själv... men det är kul och leka lite också ;)



Puss

CZ

2008-09-20 @ 13:42:20
Postat av: dqa

Den var klockren. skitbra. och erkänn. visst fan är det roligt, man lär sig något nytt. liksom.

Love it

2008-09-20 @ 14:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0