Inspiration VS Maddeanda !

Inspiration VS Maddeanda !


Jag har som så många andra först nu hittat en fantastisk blogg om en tjugoårig tjej som kämpade mot cancer... Tyvärr så somnade hon in natten mellan söndag och måndag.


Jag började denna morgon med att läsa i hennes blogg och blev så berörd av hennes styrka och possitivitet... något som har kommit att kallas hennes "Maddeanda"... Vilken styrka den tjejen haft och inspirerat folk i hennes närhet och alla de som läst hennes blogg.




R.I.P


När jag kom till sista inlägget och läste kommentarerna där så kom det tro det eller ej ett par tårar... och jag har aldrig gråtit till någons blogg förr.


Så läs den och inspireras:

http://jagefrisk.blogg.se/


När jag läste hennes blogg kom jag också på mig själv att skämmas över mig själv och många andra... Allt gnäll man håller på med... allt man klagar på... ja jag är duktig på att klaga och gnälla, man måste få göra det också, men tänk på att det finns många som har det betydligt tuffare än du och jag har det.


CZ


Ordspråk / Citat : den enda verkliga död, är den du dör varje dag genom att inte leva


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läste"dumma prickan" och grät mig nästan fördärvad..Jäkla sjukdomar det finns. Att jag överlevde min cancer när barn dör.Det är för jävligt



Kram

2008-09-19 @ 10:28:31
Postat av: Sussie från Hanky

Det var jag som la in det om dumma pricken...

http://hem.passagen.se/dummapricken/



Detta är en sjukdom som jag absolut hatar!!!





Kramar

2008-09-19 @ 10:35:44
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: CZ

Så ska du inte heller tänka S... det är en fördjävlig sjukdom vem som än drabbas, vuxen som barn.

men visst är det extra jobbigt när unga går bort.

Kram

CZ

2008-09-19 @ 11:01:07
Postat av: Sussie från Hanky

Ja, det känns hårdare när ett barn dör. Ett barn har inte fått leva sitt liv/ Kram

2008-09-19 @ 12:43:08
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0