Igen VS Inte igen !

Igen VS Inte igen !

Sorry om jag kommer in och stör i "Morsans måndag"... hon har ju krävt denna dagen på veckan!


(Morsan och Diesel)

Men jag blir sååå trött... bokstavligt talat... Det hände idag igen!!
Dem ringde från jobbet imorse vid halv sex igen och sa att jag skulle vara ute på Arlanda inom en timma!!! Detta är ju fan inte ok, ja visst om det bara vore någon gång då och då... men två gånger inom loppet av fyra dagar???
NEJ INTE OK!!!!

Måste byta karriär nu tror jag bestämt..

Nej nu ska jag inte störa mer på Morsans dag.

Tjingeling på Er alla.

CZ

Ordspråk / Citat : Att arbeta hårt, att leva hårt, att dö hårt, och sen fara till helvetet efter allt det skulle bli för jävla hårt!

Kommentarer
Postat av: Sussie från Hanky

Nej, det är inte ok att kalla in dig med så kort varsel. Är det SAS?

2008-09-15 @ 16:49:36
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: CZ

Hmmm..... jag får tyvärr inte enligt min arbetsgivare skriva ut namnet på bolaget... Det har dem sagt till alla på jobbet som har blogg.... men jag kanske namedroppar lite i din gästbok sen ;)

Puss

CZ

2008-09-15 @ 17:04:24
Postat av: Sussie från Hanky

Puss

2008-09-15 @ 17:53:42
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: Radison

varför så,, då vet vi ju nte vilken kvast vi ska boka när vi ska ut o flyga.

2008-09-15 @ 18:12:37
URL: http://hanky.se/radison
Postat av: CZ

hehe... det är ju tydligen folk som gjort bort sig på div bloggar... supit och dansat på borden eller nått iförda sina uniformer... Inte sååå bra kanske :)



Puss

CZ

2008-09-15 @ 18:14:57
Postat av: Sussie från Hanky

Oj, ha ha ha, kanske inte så bra nej skrattar

2008-09-15 @ 18:28:26
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: Anita Malmgren

synd annars hade jag velat se det :)



Nej CZ som det ser ut nu så kommer jag förmodligen inte lämna hanky och om jag gör det så kommer jag meddela alla :)

Just nu så testar jag hur det funkar på finest och första dagen (som inte e slut än) har gett 89 läsare och då har jag som sagt aldrig bloggat där innan förrän idag så jag vill se lite hur bra det kan bli.

Folk har ju haft lite problem att läsa min hankyblogg på sista tiden precis som jag hade med din och jag har lite funderingar runt varför det blir så när man lyckas komma upp i över 1600 unika per vecka... lite skumt. har dom någon gräns etc? fundersam blir man ju

kram

2008-09-15 @ 21:00:27
URL: http://www.hanky.se/anitamalmgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0