Glamorös flygvärdinna VS Nine eleven !

Glamorös flygvärdinna VS Nine eleven !


Nine eleven, elfte september, 9/11, 11/9, 2008-09-11.... Detta djävla skräckdatum... Terrosrister, Anna Lind.... m.m....m.m....

så också för mig idag!!


För mig var det kanske inte riktigt så allvarligt men jobbigt!!!


Någon gång före sex imorse ringer det på min mobil när jag ligger och sover, från jobbet såklart då jag har standby (Jour)... Dem meddelar käckt att jag minsann ska befinna mig på Arlanda inom en timma!!! INOM EN FUCKING TIMMA!!!!!  OCH flyga sex leg!!!! Sex turer!!! Det är fan mycket inom flyget kan jag säga er.


Duscha, borsta tänderna, raka sig, morgonkaffe och morgoncigg, morgonbajs, sen ta sig ut till Arlanda på EN TIMMA!!! I don´t think so.... Det var fan bara blaska nyllet ta lite deo och lukta gott och ringa taxi... I vanliga fall åker jag hemifrån en och en halv timma innan jag börjar jobba och då har jag ju redan gjort alla morgonrutiner!






Ja det blev en tung dag kan jag säga... hann inte ens bajsa eller äta på jobbet.... Det är sååå glamoröst att vara kvasthora (flygvärdinna)!!!


Puss på Er


CZ


Ordspråk / Citat : Allt arbete som man får betalt för suger ut och bryter ner själen.

Kommentarer
Postat av: Sussie från Hanky

Men fy vilken jobbig dag! Och så sitter jag här och pratar med en massa äpplen...

Varför ringer de med så kort varsel? Fattar de inte hur stressig det blir?

2008-09-11 @ 19:11:51
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: Mirre

stackars CZ :( men å andra sidan hur kul hade det varit om dom ringt vid fyra så du hade hunnit allt?inte så värst va..nää se det från ljusa sidan du fick ju sova en timme extra..typ.. ;)puss

2008-09-11 @ 19:12:43
URL: http://www.hanky.se/HemmafruM
Postat av: Sussie från Hanky

Så kan man ju också se det mirre skratt

2008-09-11 @ 19:23:44
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: CZ

haha, ja ni ser verkligen det possitiva i det hela :)



Puss på er små raringar

CZ

2008-09-11 @ 19:26:19
Postat av: Sussie från Hanky

Puss å er!! ÅH om jag kunnat ta er med hem till mig, ALLIHOPA! Fy tusan så kul det skullke vara/ Kram

2008-09-11 @ 19:47:00
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: Radison

du missade sminkningen efter rakningen.. klart att det tar tid.. men du,, skaffa ett jobb på marken i stället. i dag har jag åkt bil 3 tim fått god mat, informerats om div nyheter fikat fått kaka, och messor av pengar. dv lön.. o detta ska jag göra i morgon oxå



så kom ner hit i stället,, haha



RA

2008-09-11 @ 20:20:19
URL: http://hanky.se/radison

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0