Förbannad!!!

Ja nu är CZ hemma Holland... känner mig lite krasslig... :(

Inte nog med det, nu har vi bytt internetleverantör... och det är helt åt helvete... nu funkar inte datorn hemma längre!!!
Comhem, vad är det för djävla SKIT!!!!????

Tror ni dem har supprt som är öppet på helgerna??? NEJ!!! Vardagar mellan 9-17...
Är så djävla arg att jag har lust att byta tillbaka till det gamla...

så, nu blir det inga mer inlägg från mig förrän imorgon... om man nu får igång skiten!!

Hej då från en irriterad CZ



CZ


Kommentarer
Postat av: Sussie från Hanky

Jag har hört en del om detta comhem..../ Kram

2008-09-28 @ 15:44:04
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: Radison

ja byt. Bloggandet på Hanky är så jävla tråkigt, har kollat runt på olika bloggar o testat där, det är kanske dax att dra i från Hanky. det är bara den förbannade "bloggeliten" som chattar med varandra, kan dom inte ringa istället.



kram



RA

2008-09-28 @ 15:58:18
URL: http://hanky.se/radison
Postat av: DQA

välCOMenHEM Ja dessa fatastiska supporter.

Numera är dom flesta stationerade i INDIEN?????

Kan det vara orsaken till 9 - 17 regeln, Möjligtvis?

2008-09-28 @ 16:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0