Fobier VS Morsan

Fobier VS Morsan !


Ja nu har man rastat kvasten OCH hunnit svänga sina lurviga ....  Blev en sväng ut igår efter jobbet och det var minsann inget finlir med vin eller öl utan man gick hårt och direkt på starkspriten... Det var roligt.... Då... idag är man lite öm i hårbotten kan jag säga.


Men har precis läst "morsans" inlägg från igår... dvs föregående inlägg här på bloggen.

Det var fan länge sedan jag skrattat så mycket, hon är totalt galen, helt oförutsägbar!! Love it!

Hon har också infört, efter inrådan av DQA, en hel dag tillägnad sig själv... hon kommer att kalla det för "Morsans måndag", det kan bara bli galet skoj!





Sen läste jag i SVD att "svarta änkan"  en av världens giftigaste spindel håller på att etablera sig i Sverige!!! Men för helvete... Jag har en fobi... och det är fan spindlar!!!! Har inget emot ormar och annat skit men SPINDLAR!!! Där går fan gränsen! I Sverige hittas dem oftast i garage eller utedass.... Jag kan ju säga att jag ALDRIG någonsin efter detta kommer att skita på ett utedass.... Då tar jag hellre lasset i byxan!!


CZ


Ordspråk / Citat : Den ormbitne är rädd även för skuggan av ett rep.


http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1714389.svd


Kommentarer
Postat av: Sussie från Hanky

Ja, morsan skriver riktigt kul. Det skulle gå som komedi på tv. Det hade dragit många tittare skrattar



Svarta änkan?Hu! Är den i Sverige? jag är inte särskilt rädd för spindlar efter syrrans fågelspindel, en tarantel, men det giftet är "bara" som ett getings stick.

Svarta änkan ä ju dödlig!Japp, Bra du skrev det. Nu kommer jag att mörda alla spindlar som liknar denna farliga "dam" / Kram

2008-09-13 @ 14:51:14
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: Alexandra

haha, shit vad vi synkar! Skriver vi inte om bajs så är det spindlar! Löve it! Puuusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0