Dödskast VS idiotisk fotboll

Dödskast VS idiotisk fotboll !


Dödskast my fucking ass!!!! Slår upp tidningarna igen och inser att Svenskarna återigen fått hybris!!

Nu ska den såkallade snyggsångaren Danny Saucedo och dansaren Jeanette Carlsson tydligen vinna Eurovision dance contest med ett  så kallat dödskast!! HELLO!!! Återigen en realitycheck tack!!





Inte fan kommer Sverige vinna... det kommer återigen bli en bottennotering antar jag... Vinner dem ska jag fan äta upp den risigaste peruken jag äger! Men Sverige anser återigen att dem skickat nått som kommer vinna.... Duuh!!
 Blir ett nytt Perrellifiasko tror jag bestämt! Ödmjukhet är inte Sveriges starka sida!... jag säger bara "wake up and smell the coffe"!!


Sen blir jag skitirriterad att Sommarkrysset som jag i (och för sig aldrig sett) skjuts upp till på tisdag på grund av att det minsann ska sändas VM-kval i fotboll!!! Men för helvete... skaffa en renodlad sportkanal så slipper resten av befolkningen bli lidande för att några idioter ska springa efter en bolldjävel!


CZ


Ordspråk / Citat : Dansare är som hästar: Bra endast om de tränas dagligen.


P.s  fy fan.... Jag skrattade så jag grät när jag läste morsans tidigare inlägg här.... Damen är inte riktigt klok någonstans :)  But i love her D.s


Kommentarer
Postat av: Sussie från Hanky

Sverige vill gärna utmärka sig, men men...

Danny har latindansen i blodet, men det finns de som är mycket bättre =)

2008-09-06 @ 20:46:05
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: Radison

men hallå har det varit syrebrist i kabinen, det var ju förfärligt vad negativ vi var i dag då, låt fjollorna dansa, byt kanal, sätt på en film eller nått, titta på de snygga killarna som jagar boll. sen kan jag hålla med om att sporten kan ha en egen kanal. vi vill ju ha glitter o plymer, o sen snyggingar på tven ingen jävla dans. Du vet ju att det är jag som ska vara bitter, du ska vara som du brukar…



Kram



RA

2008-09-06 @ 21:16:15
URL: http://hanky.se/radison
Postat av: CZ

haha... RA du är väl aldrig bitter... det om något är ju jag allt som oftast... förhoppningsvis med en twist :)



Sussie!!! Du menar inte att du är lite sugen på Danny nu va??? ;)



Puss på er



CZ

2008-09-06 @ 22:03:23
Postat av: Radison

nej det kan hon inte vara, inte när det finns fotbollskillar, eller

2008-09-06 @ 22:30:22
URL: http://hanky.se/radison
Postat av: bibbi

Skulle inte du jobba???

Har nu ändrat adress till din blogg på min.

blir du kvar här nu då??? Eller ska det flyttas

igen?

2008-09-06 @ 23:22:06
URL: http://www.dramaqueenaboard.blogspot.com
Postat av: Sussie från Hanky

Danni hade inte gjort ont blinkar förföriskt

Jag skulle nog kunna visa ett och annat han inte hade en aaaaning om skratt

2008-09-07 @ 07:59:42
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0