Bakfyllekoma VS Slö söndag

Bakfyllekoma VS Slö söndag !


Bakfyllekoma!!

Jaha, det här hade man väl kunnat räkna ut med tårna... misstänkte ju att man kunde hamna i det här tillståndet, med tanke på att jag var inställd på att dricka mängder med alkohol igår kväll.


Kvällen var trevlig... men det är så konstigt, jag kände mig inte speciellt full när jag väl var ute igår kväll... kände mig skärpt och enbart salongsberusad... Men när man vaknade imorse så kom man underfund med att jag måste vart ganska packad ändå....


Och hur kommer det sig att man är så törstig dagen efter när man drack så mycket kvällen innan?


Snackade en stund med hankys fotograf Cribb igår...


kolla hans blogg här
http://www.hanky.se/Cribb

en mycket sympatisk kille... Undrar om han ska få i uppdrag att fota Barbarellas någon gång för framtida projekt?! Ja det får tiden utvisa... för planer finns i alla fall kan jag säga ;)


Nu ska jag kasta mig i soffan med min älskling och bara ha en slö söndag.


CZ


Ordspråk / Citat : Alkohol konserverar allt utom värdighet och hemligheter.


Kommentarer
Postat av: Sussie från Hanky

Det är inte mängden alkohol(jo lite) man ska akta sig för, utan alla sorter man klunkar i sig.

Nu är jag också sugen på att få ont i håret!

Men min sambo är världens tråkigaste, fast jag älskar honom av hela mitt hjärta. Han är aldrig på humör för utgång någongång och jag har inte hjärta att öla utan honom...Pusss

2008-09-14 @ 15:12:32
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: CZ

hehe... klart du kan öla lite utan honom... annars får du väl göra som grottmänniskorna gjorde, dra ut han i håret.

Puss

CZ

2008-09-14 @ 15:18:31
Postat av: Sussie från Hanky

He he he, bra ide...Nästa lördag blir det utgång med andra ord blink

2008-09-14 @ 15:25:09
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/
Postat av: Radison

Ja ja o du började så fint med att du inte var berusad. Tror du ja, men i åskådarens ögon var du säkert dyngdragen. O uppfattades långt ifrån som en nykter snäll liten flicka.



Denna dyngdragna kärring for säkert runt som ett jehu o trodde att hon var så fin så, eller ???

Själv vill jag inte ens tänka på de gånger jag trott mig vara nykter eller ”ingen märkte nog något”… hahaha det kan man ju behöva intala sig dagen efter.



Kul att du kollade in på min sida i dag, jag hade ju lovat. O då håller man vad man lovat.



Det var dock lite svårt eller nej inte svårt att scanna, men att sen dra upp bilderna, i större format blev inte bra, så det fick bli ett kollage eller en liten inblick i mitt showande.





Kram



RA

2008-09-14 @ 15:27:26
URL: http://hanky.se/radison
Postat av: Cribb

"Undrar om han ska få i uppdrag att fota Barbarellas någon gång för framtida projekt?!"



Frågan är om ni ska få äran att bli fotade av mig ;)

2008-09-14 @ 17:24:32
URL: http://hanky.se/cribb
Postat av: CZ

Cribb... fotograferna slåss ju om att få fota oss :)





RA... det var superkul att se dem bilderna :) Gala!!!





Puss

CZ

2008-09-14 @ 17:47:13
Postat av: Sussie från Hanky

Med spänning väntar jag på bilden av Barbarellas, av fotografen Cribb.

Jag tror det kan bli väldigt bra det där/ kram

2008-09-14 @ 20:00:19
URL: http://hem.passagen.se/susannestromstedt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0