Åter till Blogg.se ?!

Hej på Er!

Hade ju en väldigt kort period en blogg här på blogg.se, som hette "fem bitterfittor är fler än fyra elefanter"... men valde ganska snabbt att flytta mitt bloggande till Hanky.se  där den fick namnet "Bland tistlar och grötbögar", där det gick över all förväntan med besöksstatistiken.



Men nu har jag funderingar på att återvända och börja blogga här på blogg.se igen... Jag är väl kanske inte direkt nöjd med designen här ännu men det blir väl bättre när man får leka runt lite.

Det har hänt mycket på min blogg på Hanky kan jag säga, så för att uppdatera Er så kan ni ju läsa lite av vad som skrivits där. Här fäljer länken dit:
Bland tistlar och grötbögar

Nu ska jag försöka lära mig den här sajten... men läs på Hanky sålänge.

CZ

Ordspråk / Citat : Förvirring är första steget på väg mot något nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0