Morsan kommer ibland sent

Kära vänner.
Ja, jag vet. det är inte riktigt måndag nu. klockan är 00,11.
Fy skäms på mig.
Men innan ni blir sura och förbannade på mig så är det så att jag har ett giltigt skäl.
För det första är jag en äldre dam. Jag kräver respekt.
Om jag sen GER respekt, det är en annan sak.

Skälet till att jag inte skrivit idag är att jag har varit på rundsmörjning.
Lång sådan.
En sån som kvinnor ibland måste gå på.

Kommer att berätta mer i morgon, då lilla Carmen har gett mig lov att skriva ett och annat i morgon.
Så tills dess lämnar jag er med en bild jag tog med min Hasselbaldskamera i dag när jag låg på britsen.



Min läkare tycker om min livmoder.
Han berömmer den mest hela tiden.


Morsan

Kommentarer
Postat av: SusanneS

Ha ha ha, din doktor liknar Hitler =))

2008-10-28 @ 08:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0