Morsan är dagvill....

Ja. Nu är det alltså måndag igen....eller är det tisdag?
ja ja. Jag, Miss ElliGant är här nu i alla fall och nu ska vi avhandla min gynekolog och reklam på tv.
Konstig mix kanske. Men jag är en äldre dam, jag gör vad jag vill.


Min gynekolog är egentligen en snäll man. Ni kanske undrar varför jag valt en MAN till gynekolog.

Jo. Någon med penis som tittar till min lilla Mysgrotta.

Det är det enda skälet.

Mitt klimakterie började redan 1978  och upphörde 1997 men det behöver ju inte gynekologerna veta.

Och de ser eller luktar det inte till sig ändå.

För jag ansar och sprayar min kissemiss noga innan jag tar en droska till gynstolen så att säga.

Detta klippte jag bort i söndags.




Varför är det så mycket reklam på Tv nu för tiden?
Om ett program som tex. " Äntligen Hemma" ska vara i 1 timme enligt tv-tablån i " Hänt i veckan" så är det 4 stycken reklampauser under den timmen.
Och varje reklampaus är 7 minuter.
och hallå...7 gånger 4 är ju nästan en halvtimme.
Tur att man inte betalar för att se Martin Timell hänga över ett badkar och hälla propplösare i avloppet.
Jag har nu sedan ett par månader bojkottat tv4.
Orkar inte.

Tacka vet jag SVT. Det är kultur det.
Bortsett från " Dansbandstoppen"

Jag jobbade en kort sväng på SVT .
Som Hallåa.
Det var upphetsande.
Se Själva!








Nu ska jag öppna min maillåda och se om någon ställt en fråga eller två.
Ungefär som signaturen " Sticklisa" frågade förra veckan:

" Jag tänder på att åka ner för ledstången utan trosor på landet. ( Där har vi en lång ledstång i trä från köket ner till källaren)
Nu har jag fått skavsår på " Dosan".
Kära Morsan, Hur ska jag " Åka på musen" utan att få stickor?
Tack för en fin frågespalt.
Stick Lisa"

Svar:

StickLisa. Du är äcklig.
Sätt på dig en blöja och åk.
Morsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0