Kreativt tillstånd VS Vinn biljetter till Premiären !

hej hopp!

Sorry att jag inte bloggar så värst mycket just nu men jag är väl i en kreativt tillstånd nu kan man kalla det... Klipper nummer för full till nya showen, igår klippte jag sex nya nummer.... YES! :)

Så jag får väl passa på nu när jag känner så här... för jag känner mig själv för väl, så jag vet ju att jag kommer kräkas och ruttna på detta snart....



Men glöm inte tävlingen som pågår för fullt... Svaren har börjat komma in... flera har rätt svar medans vissa bör se över dem igen ;)

VINN 2 biljetter till Premiären av Barbarellas nya show!


Svara bara på en enkel fråga och just du har chansen att vinna två biljetter till Premiären.



Vilka karaktärer ur Barbarellas medverkade i succéföreställningen "Divine Decadenz 1" tillsammans med Dragshowgruppen Diamond Dogs?





Skicka ditt svar till: [email protected] senast den 31/10-08




Ses snart igen.

Tjingeling!

CZ

Kommentarer
Postat av: SusanneS

De där figurerna ser lite läskiga ut med sina centrifugfejs...Lite skräckSteven över det hela =)

2008-10-23 @ 13:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0