Carolina Gynning som skorrande skånsk KGB-Agent!

Carolina Gynning ger 100 gånger pengarna på Unibet som blivande bondbrud... höga odds med andra ord.
Men jag tror hon skulle bli en perfekt, skorrande, skånsk kgb-agent, för "the looks" har hon ju!

Satt i alla fall nyss och kollade på Americas next top modell med Tyra Banks, och dem tvingade på dessa småpullor stilettklackar som inte var från denna värld, som dem sen skulle gå catwalk med.... Resultatet var ju hysteriskt... föll som furor kan jag säga!

För er som följer min blogg vet ju att jag tycker att fallande modeller på catwalk´s är det roligaste som finns.... deras vingliga framfart och förvånade miner är obetalbara.... Ja, jag vet, jag har sjukt sjuk humor... älskar ju även catfights mellan kvinnor...  bara det är kvinnor inblandade och dem har förvånade ansiktsuttryck så tycker jag att det är superkul....  Varför vet jag faktiskt inte.

Men, sån är min humor!

Denna har jag visat förr men tål att tittas på igen skrattar lika mycket varje gång!



Tror nog att det ska vara en dragqueen för att gå i såna klackar!


CZ


http://www.aftonbladet.se/spel/article3585703.ab



Kommentarer
Postat av: SusanneS

Söndervrickade fötter

2008-10-21 @ 18:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0