BH:n VS PH:n som ger porrballe

ja nu ni, nu är PH:n här Killarnas motsvarighet till BH:n!
En kalsong som fyller ut och håller juvelerna på plats står det i Aftonbladet.

Men shit så fula dem var och dronken står rakt ut, ser ut som personen i fråga har halvbånge!! Visst kan det väl vara lite halvporrigt med en kukbula men det där går ju bara bort!




Jag tror ju inte den där kalsongen blir någon hit, förutom kanske runt stureplan för de som kör piffiga sportbilar... för dem är ju i slutändan en penisförlängare.

CZ

http://www.aftonbladet.se/wendela/article3635292.ab

Kommentarer
Postat av: SusanneS

Dessa kallingar kommer endast att sälja i skämtsyfte

tror jag. Ungefär som elefantsnabeln med de stora öronen, som var "inne" i slutet på 80-talet..flinar

2008-10-28 @ 08:23:08
Postat av: vo

men hallå.. dessa kalsonger finns redan. Calvin Klein har gjort liknande med en hållare och en fin push-up effekt,.. jupp så är det.. äger ett par jag själv.. ha ha

2008-10-28 @ 16:49:31
URL: http://heatplay.blogg.se/
Postat av: SusanneS

Jag säger som min tonårsdotter: Bläääää!!LIka fult som stringkallingar =))

2008-10-28 @ 16:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0