Äger du en sexleksak?

Äger du en sexleksak?

Det var frågan QX ställde sina besökare i går. 3434 personer vågade svara på den frågan. De flesta svarade ja eller nej men hela två procent svarade jag vet inte. Ni får själva räkna ut hur många det är som tydligen stoppar in vad som helst i sig.

Jag undrar om de personerna är dumma i huvudet? Eller är de bara jävligt kåta.

Är detta en sexleksak eller inte??

Mitt svar är nej.... Detta är en jordfräs




Är detta en sexleksak eller inte??  

Mitt svar är nej.... Detta är en naken clown



Är detta en sexleksak eller inte??  

Mitt svar är nej.... Detta är en potatispress



Är detta en sexleksak eller inte??  

Mitt svar är nej.... Detta är ett pärmregister



Är detta en sexleksak eller inte??  

Mitt svar är nej.... Detta är två sexleksaker


Även om man kan använda vissa föremål till sexuell njutning så blir det inte automatiskt en sexleksak. Det är bra med livlig fantasi men någon måtta får det vara.


För i sådana fall borde även jag kallas för sexleksak, nåja iaf en bättre begagnad.



Kisses of fire


Fran


Kommentarer
Postat av: CZ

Haha... så sjuk du är.



Puss



CZ

2008-10-09 @ 13:18:43
Postat av: Fran

Vi är fostrade av samma Morsa

2008-10-09 @ 14:57:39
Postat av: Sussie från Hanky

Min älskade sambo förärade mig en guldstav, för att jag är guld värd, sa han.

Det han sa + guldstaven piffade upp våra lekar betänkligt =))

Blev jag för öppenhjärtlig nu Fran?

2008-10-09 @ 15:01:28
URL: http://www.hanky.se/SusanneS
Postat av: Fran

Du får vara hur öppen du vill. Så länge det är sexleksaker, men tar du till större och grövre tillhyggen som tex en förgylld cirkelsåg, då kommer jag tycka att du är lite för hjärlig.



//Fran

2008-10-09 @ 15:39:56
Postat av: Sussie från Hanky

Jag har "sågat" många män i mina dar, men guldstaven är guld värd =))

2008-10-09 @ 17:03:02
URL: http://www.hanky.se/SusanneS
Postat av: Den där Manuela

bilden av den nakna clownen har etsat sig fast på min näthinna. och jag som aldrig ens gillat clowner, tack s

Postat av: Fran

Den bjuder jag på Manuela :)

Men mitt råd är att man inte har sexlekar med varelsen



Fran

2008-10-09 @ 19:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0